Toisille lehtipupun räikeää suoltamista voidaan pitää oikein elämäntehtävänä. Ensinnäkään kukaan ei ole puuttunut käytökseeni valtuustossa. Ihan samallalailla käyttäydyin kuin samanlaisessa valtuustossa yleensä. Minusta ääntä saa korottaa,  jos meinataan olan kohautuksella sivuttaa kaupungin kalliit kardinaalimunaukset. Minä tai kukaan meikäläisistä ei ole uhkaillut ketään. Naurettavaa aikuisen miehen vollottamista. On kysytty - esitetty - oltu aloitteellisia - ei sen kummempaa! OLISIT VASTANNUT !

  Jos puhutaan käytöksestä, olen aina vastannut tilanteen tyyliin kuuluvalla tavalla . En ole ollut haistattelemassa, vähättelemässä tai osoittamassa ylimielisyyttä. Aivan toiset tahot ovat täällä öykkäröineet. Ja miksi he öykkäröivät? Ensin he junttaavaat älyttömät esityksensä läpi eivätkä hyväksy järkeviä vaihtoehtoja. Kun heidän älyttömyytensä toteutetaan, on tulos yleensä tuottamaton, mutta kallis. Tämän jälkeen asiasta pitäisi vaieta. Ja miksi? Jotta samat tahot saavat jatkaa traditioksi muodostunutta kuntalaisten omaisuuden ja palvelujen alasajoa.

 Joulukuun 23. päivä 2010 ratkaisi sen, että minä vastaan samalla mitalla takaisin. En kertakaikkiaan hyväksy sitä persuteetonta paskan heittoa, mikä taas kerran jatkuu. Minä en ole tuominnut ketään mistään. Olen nostanut asioita ja niiden tekijöitä esille. Aivan toiset tahot jakavat Suomessa oikeutta kuin läpyskät tai kaverien hyysäämään asemaan päässeet säälittävät pellet!

                                                       Run RUNAWAY