Minusta yksikään ihminen ei ole täydellinen, ei nollana eikä onnistujana. Meillä kaikilla on hyvät ja huonot puolemme. Jos  olen kritisoinut kaupungin toimintatyyliä, en ole kritisoinut sitä yhdenkään henkilön vuoksi vaan itse toiminnan vuoksi. Jos väärä  tyyli muuttuu oikeasti, luonnollisesti annan sille kiitosta! Sille en voi mitään, jos joku odotttaa pokkurointia ja jatkuvia kehuja; Hän saa odottaa. Kehutaan, kun on kehujen aika ja haukutaan, kun on sen aika!

  Mielestäni valtuutettu on vastuussa vain ja ainoastaan kuntalaisille. Jos olen vaalien alla luvannut toimia määrätyin tavoin, se sitoo minua. Jos olen asettunut jonkun puolueen listoilta ehdokkaaksi, tämän puolueen ohjelma sitoo minua. Vaalipuheet ja puolueohjelma sekä persoonani ovat ne asiat, mitä vaalikoppiin menevät äänestäjät minusta tietävät. Kun tulin valituksi, kiitos Raken, olen sitoutunut toimimaan mainittujen kolmen asian mukaan. Niin myös olen toiminut, kaikkeni olen tehnyt ja tulen tekemään em. asioiden eteen!

  Jos haluaisin pelkää julkisuutta tai ängetä itseäni esiin, enkö jatkaisi toimittajana jossain isommissa kuvioissa, enkö muuttaisi asumaan pois keskeltä metsää, enkö olisi suunapäänä ravintolailloissa, kissanristiäisiiä ja jääkiekko-otteluissa? Yritän vain hoitaa sitä mandaattia, minkä kuntalaisilta olen saanut. Eikä tämä todellakaan ole mitään hauskaa puuhaa, tässä menee julmetusti aikaa ja paskaa sataa silmille! Se on tämän homman hinta näillä eväillä ja hyväksyn sen. Muut hoitavat tehtävänsä omalla tyylillään ja minä omallani.