Kaikenlaista spekuloidaan perussuomalaisten kuvioista. Minä en usko mihinkään boikotteihin. Kyse on väärinkäsityksistä tai väärästä tiedosta. Mutta kun muutkin pohtivat, niin ehkäpä minäkin rustaan asian tiimoilta jonkun sanan.

   Mitä tulee minun perussuomalaisuuteeni, totean puolueohjelman loistavaksi. En ole missään vaiheessa joutunut pohtimaan sopiiko se äänestyskäyttäytymiseeni tai muuhun kunnalliseen toimintaani. Pienintäkään ristiriita ei ole ollut.

   Puolueohjelmaan nojaten olen voinut toimia piikkinä perinteisen hyvä veli -politiikan lihassa. Enkä näe pienintäkään ristiriitaa Juhan tai Raken toiminnan ja puolueohjelman välillä. Varmasti jatkamme, tai ainakin minä jatkan, perussuomalaista politiikkaa.

   Jos jotkut puolueen jäsenet eivät noudata puolueensa ohjelmaa, sille en voi mitään. Kaikkialta löytyy heitä, ketkä valjastavat hienon sanoman oman etunsa keppihevoseksi. Kyse on juuri voimiinsa nousseesta poliittisesta vaihtoehdosta. Siksi pyrkyrit ja vanhat haamut saattavat pyrkiä varastamaan estradin.

   Mutta totuuden paljastuttua itsekkäät pyrkyrit lentävät pellolle ja vanhat taantumuksen raadot haudataan tai lähetetään liimatehtaalle. Uskon näin käyvän myös nyt, jos joukostamme em. tyylisiä tyyppejä löytyy. Näin en kuitenkaan usko asian olevan.

 En ikinä usko tämän puolueen pistäneen Juhaa mihinkään pannaa. Jos näin on käynyt, on kyseessä yksinkertaisesti vääriin tietoihin perustuva arviointi. Tämä oikaistaan helposti antamalla toiminnastamme oikeaa tietoa. Mikäli puolue on liian pieni hyväksyäkseen Juhan, mihin en usko, on se väärä myös minulle.

   Puolue on vain väline, jolla pyritään parantamaan kansalaisten asemaa. Minä tulen aina pysymään Perussuomalaisten puolueohjelman linjoilla. Sillä mallilla jatkan, vaikka joutuisin jättämään tämän puolueen!

                                     VOI VOI VOI VOE: