Kuinka ollakkaan saan jälleen vastailla perättömyyksiin! Nyt olen muka jättänyt vaalien kulurakenteen ilmoittamatta. Ei pidä paikkaansa, ei sitten lainkaan, sillä faksasin ennen määräajan loppumista, varsin yksilölliset, tiedot vaaleihin upottamistani rahoista. Faksinumeron sain kotikaupunkimme ,varsin korkealta, virkamieheltä ja oma faksini vahvisti lähetyksen menneen perille.

   Käytin vaaleihin rahaa noin 370€, rahat olivat omiani eli minua eivät sponsoroineet yritykset tai vieraat valtiot enkä saanut tukea myöskään ulkoavaruudesta. Luonnollisesti yrittäjänä sain eri yrityksiltä rahaa vaalien alla, mutta nämä rahat tulivat töistä, kirjoittamisesta(esim. vampyyrijuttuja) jne. Kukaan ei antanut minulle latin latia vaaleja varten! Tukiryhmääni kuului Jussi Hyvönen, hän piirsi maksutta vaalimainosteni sekä Tähtisen ja minun yhteisten mainosten kuvat!

    Aluesanomiin upposi 110€, puoluelehden jakeluun 125€( En ole puolueen jäsen ja lehti jaettiin niin, ettei siitä ollut mitään hyötyä, joten tuo raha viekkaudella vietiin minulta suuren johtajan, hattupään, tukemiseksi). Lisäksi tarjosin muutaman pullon konjakkia ja parit kahvit vaalien tiimoilta!

   Minulle on aivan yksi hailei, mitä minusta sanotaan. Se ei heilauta minua pätkän vertaa en edes koe sisälläni pienintäkään tunnetta tämän asian tiimoilta. Olen jo tottunut tähän toisen posken kääntämiseen ja asioiden oikominen kuuluu päivä rutiineihini! 

    Kiitos kaikille kysyville, ketkä kaipasitte rehellistä tietoa!