Viime valtuustossa istuneet kokoomuslaiset olivat lähes poikkeuksetta kaupungin nykyiseen ahdinkoon johtaneen esittelyn takana. On naurettavaa yrittää pestä tästä kätensä toitottamalla: OLIN TONTONMÄESTÄ ERI MIELTÄ! Kun jotkut nyt haukkuvat Walaa luopioksi, kannattaa näiden  katsoa ympärilleen ja silloin löytää heitä ketkä vuosia vastaan inahtamatta marssivat nöyrinä sotilaina Walan johtamassa rintamassa. Ehkä Walalla on täysin toinen käsitys siitä ketkä ovat luopioita.

Ihan omiin sfääreihin voidaan osaamattomuuden suteen korottaa määrättyjen tyyppien mediakäytös: Toimitaan kuin eläimet, jotka elävät vai nykyistä hetkeä vailla harmainta hajua tulevaisuudesta. No, ehkä tiistaina oli hauska lukea käsi onnesta täristen plus nuppi riemusta tutisten läpyskää: -Noin minä kirjoitin, minä sanoin viimeisen sanan! -Katso nyt kuinka fiksu plus kova minä olen. -Enkö ole kova minä, MINÄ, MINÄ, MINÄ... No entäs kuinka sama suu pannaan tänään?: - Se alhainen valehteleva plus puolueellinen lehti.... Niinhän se on, mutta tiistain plus torstain jälkeen kansa ajattelee aivan toisin... Ilman tiistain rustausta ei olisi tullut tämän päivän möyhennystä. Suosittelen mediaoppiin ja propagandaan perehtymistä. Tähän kaupunkiin sopivaa tiedotussuunnan tietotaitoa ja kokemusta löytyy hakusanan Joseph  Goebbels takaa plus suhtautukaa lukemaanne kuin kantaisitte tähteä hihassanne!

http://jaavaat666.blogspot.fi/2013/10/kokoomushiipparit-tuimailee-toisilleen.html