Sattui lähes parin vuorokauden periodi, kun minulla ei ollut aikaa käydä plogiani kurkkimassa. Ryskeakieli - otsikoiseen juttuun tuli kommentti, jonka joku halusi poistaa. Tämä haluaja kommentoi muutaman kerran anonyymin lähettäjän kirjoitusta kritisoiden samalla minua plogin heitteillejätöstä. Lopulta saan, aivan ulkopuoliselta henkilöltä, puhelun, jossa kerrotaan jonkun itkevän yhtä kommenttia!

  Menen koneelle ja avaan blogin. Etsin poistettavaksi pyydettyä kommenttia, jota ei löydy mistään. Ihmettelen tätä oheisen plogin kommentissa. Aamulla kuulen operaattorin poistaneen tämän narinaa aiheuttaneen kommentin. Ihmettelen suuresti, jos plogistani poistetaan jotain minun tietämättä tai minulle asiasta kertomatta! Moinen toiminta sotii voimakkaasti tiedotusetiikkaani vastaan. Vastustan ennakkosensuuria, mutta en hyväksy sitäkään, että kommentteja poistetaan minun tietämättä minun plogistani.

  MIelummin rajaan blogin käyttöä kuin ryhdyn sensuroimaan kommentteja. En pysty nyt valvomaan blogiani estääkseni em. kaltaiset yllättävät kommenttipoistot. Siksi blogi on toistaiseksi salasanan takana, en siis ole tekemässä siitä mitään sisäpiirin keskustelufoorumia.  Tuntuu koomiselta, kun he ketkä uhkailivat oikeudella ja  vaativat blogini totaalista sulkemista, huutavat blogini aukaisua.

   Jos jatkossa potkaisen tyhjää, tai menetän, tämän vähänkin, ymmärrykseni ja bolgiini ilmestyy voikkaasti närkästyttävä kommentti. Soittakaa Rakelle, Aaltosen Juhalle, he tietävät kuten jopa kaupunginjohtajakin tietää blogin kojelaudan salasanan

 Lähes kaikille( noin 40) salasanan kysyjälle olen sen antanut! Jos edellä esitetyn vuoksi saan vetää jonkun mielestä hameen päälle, suosittelen ehdottajalle, hänen olessaan mies(nainen ei käytä termiä:vedä hame päälle!): Työnnä itse tampooni perseeseesi! Ymmärrystä ja illan iloa sieluillenne kuten myös ruumillenne!

                             Eläköön sormeilemattomat vapaat blogit!